Öğleden sonra bir vapur

Kadıköy sahilinde boğazı seyretmenin en güzel yanı kuşkusuz gelen vapurların yanaşmasını izlemek… Mart ayı başlarında havanın çok da güzel olmadığı bir günde çektiğim bu kareyi bu haftanın duvar kağıdı olarak ekleyelim de boş geçmemiş olalım… İndirmek için buraya veya resmin üzerine…